Ett skämt?!

Idag med posten fick jag ett paket adresserat till mig från Vitalas-health and beauty...
Hmmm... spännande tyckte jag och öppnade paketet! Å vad finner jag; Jo ett paket med bantningstabletter!
!!! =O Och en faktura i... dock på bara 9 kr med detta var ju inget jag beställt!
Nu är det någon som jävlas med mig tänkte jag! Någon som är trött på mitt tjat om min vikt.
Ringde såklart till deras kundtjänst å detta har tydligen beställts via en internet undersökning... Hm?!
Är det någon som har skickat detta till mig?! ;D Lite roligt skulle det iu försig vara!
Men killen på kundtjänst verkade lite generad när jag bittert sa; jag behöver inga bantningspiller, jag e ju höggravid! Efter ett oj då... från honom så sa jag; eller det kanske är just det jag behöver!?
Hahah båda skratta å jag fick såklart skicka tillbaka produkten om jag ville men gå ut och skicka tillbaka ett paket för 9 kr.. det är ju inte så mycket att tjafsa om =) Och det kanske kan vara bra sen när jag vill få en liten extra boost i viktnedgången sen efter amningen ;)



Ja Tack får man väl säga då ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0