Det kommer mera!

Vet att många e nyfikna på hur allt gick till å vad han ska heta!
Vi har inget namn än, som känns 100% rätt så vi avvaktar, väntar och ser vem den här lilla människan är! =)
Vad gäller förlossningsbeättelse så vill jag ju skriva, mest för egen skull. Men jag vet inte om den visan är "bloggvänlig" det var en tuff förlossning med efterkomplikationer med mig och Lillen bröt nyckelbenet bland annat.. men nu är vi hemma men skall tillbaka till sjukan för fler prover idag, som förhoppningsvis säger att allt är bättre nu =)

Jag suger lite på den karamelln om förlossningsberättelsen....
mer uppdateringar kommer senare, just nu e jag upptagen med att fira jul och vårt nya liv tillsammans som en familj! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh grattis Bella:)! Vill också ska ha liten bebis:)! Jag vill läsa förlossningberättelsen:)! Lycka till ! Kram

2010-12-26 @ 14:59:53
Postat av: sara

Grattis grattis !!! =d / timmy o Sara

2010-12-26 @ 22:53:32
URL: http://sara-lager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0